Club 18 – 30 organizuje prázdniny a dovolenky pre mladých ľudí a to, čo sa tam deje, plne zodpovedá názvu, ktorý presne vymedzuje jadro cieľovej skupiny: party, alkohol, sex. V roku 2002 bol imidž značky už trochu unavený a pre časť mladých ľudí začínal byť bariérou pre jej využívanie.
Saatchi & Saatchi stáli pred problémom urobiť s tým niečo. Pripravili krásnu kampaň, ktorá využila „bujaré“ a „nadržané“ konotácie značky a pripravili a prerozprávala ich „nevinným“ spôsobom.
Kampaň získala na Cannes Lions Grand Prix za print. Kreatívnym riaditeľom bol David Droga. Ten David Droga, ktorý neskôr založil asi najlepšiu reklamnú agentúru súčasnosti, Droga5.
Táto krásne urobená kampaň s naratívnom mladných ľudí nevinne sa zabávajúcich v dovolenkovom rezorte dokázala zvýšiť predaje o 35%, pričom signifikantný nárast bol najmä medzi mladými ženami.
Nevinná kampaň... Pozrite sa pozorne na každý centimeter štvorcový tých fotografií a zistíte, že s tou nevinnosťou to nie je až také jednoznačné. Príjemnú zábavu a užite si to.