Pavol Minár
StoryEditor

Nedeľný SeMinár: Príbeh lásky, sklamania a odpustenia písaný rukou.

To, čo napíšeme rukou, nám zostane. Napriek digitálnej dobe. Alebo práve kvôli nej.

Sociálne médiá nás spájajú tak ako nikdy predtým v ľudskej histórii. Písaná správa sa však paradoxne stáva najosobnejšou a najemotívnejšou formou ľudskej komunikácie (okrem úprimnému rozhovoru z očí do očí, samozrejme). To emojis nikdy nedokážu.

Práve na tom je postavený krásny, dojímavý a veľmi silný príbeh Tiny a Roba od torontskej značky Take Note (agentúra BBDO Toronto) – od prvej spoločnej noci cez veľkú zamilovanosť, spoločný život, príchod dieťaťa, Robovho sklamania Tiny, znovunájdenia cesty k sebe, spoločného zostarnutia, až po definitívne rozdelenie smrťou.

Žijeme v post-reklamnej dobe, v ktorej by značky mali prestať s reklamou a mali by rozprávať príbehy. Toto je naozajstný príbeh ľudského spolužitia a toho, čo spolužitie prináša. Aké má krásne výšiny a aké pády. Ak niekoho milujete, dajte mu to najavo. Rukou, očami, ústami. Obrazovkovú komunikáciu si prenechajte pre tých ostatných.

01 - Modified: 2018-09-17 19:17:30 - Feat.: - Title: Omyly a fenomény komunikácie: Kvalitne? Lacno? Rýchlo? Nedá sa všetko naraz 02 - Modified: 2018-09-04 13:11:59 - Feat.: - Title: Omyly a fenomény komunikácie: Princíp kontrastu 03 - Modified: 2018-07-23 17:32:52 - Feat.: - Title: Dokáže performance marketing budovať značku? 04 - Modified: 2018-07-24 07:15:14 - Feat.: - Title: Ako byť obľúbeným klientom? Skúste štyri veci, ktoré fungujú 05 - Modified: 2018-07-09 08:24:15 - Feat.: - Title: Starajte sa, nebojte sa. Na veľkú zmenu stačia aj tieto tri jednoduché rady
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:13