Peter Holík - Head of Marketing Communications. Slovenská sporiteľňa
StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby

10.05.2024, 15:35
Autor:
redred

 

Stáva sa vám, že keď vidíte reklamu, je vám trápne a cítite hanbu za tých, čo ju vytvorili? Tak počas tohtomesačného hodnotenia sme zažili medzi porotcami aj takéto reakcie.

Ale nebol to jav, ktorý by v tomto mesiaci kvalitu kreatívy charakterizoval, skôr výnimočne. Aj keď práve práce pre Kaufland a ich hokejová komunikácia rozdeľovali porotcov medzi tých, ktorých Kaufland baví, a tých, ktorým to pripadá podpriemerné až trápne. Mňa to napríklad baví.

A baví ma aj to, ako Telekom pracuje s konceptom REŠPEKT, aj keď sme sa zhodli, že niekedy je to trochu nasilu, čo však vôbec nebol prípad komunikácií k MDŽ a ku Dňu učiteľov, ktoré ukázali pravý opak.

Zažiaril aj Lidl a ich nové partnerstvo so Slovenským futbalovým zväzom. Výborné a atraktívne vizuály však výrazne predstihli exekúciou video. Porotu zaujali v tomto mesiaci hlavne dve práce. Niké a to, ako zareagovalo na zranenie Petry Vlhovej a citlivo spracovalo videoseriál o tom, čím Petra po zranení prechádza. A tou druhou prácou je spolupráca Dr.Max so Zomri.

Obe práce sú podľa mňa nadštandardné a spája ich jedna vec – síce každá značka po svojom, ale obe reagovali na udalosti, ktoré sa s nimi spájajú. A snažiť sa kreatívne zareagovať na vzniknutú situáciu je dobrý základ na to, aby vznikla dobrá idea.

 

01 - Modified: 2024-12-08 13:08:17 - Feat.: - Title: Bubliny sú nezastaviteľné. Také hodnotenie, aké dostali od poroty Stratégií, ste ešte nevideli 02 - Modified: 2024-12-04 07:29:28 - Feat.: - Title: Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť 03 - Modified: 2024-10-16 12:38:55 - Feat.: - Title: Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko 04 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 05 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 09:16