Poďme sa na májové hodnotenie pozrieť pekne zostupne. Úplne hore sa tento mesiac umiestnilo online video pre Zastúpenie EK na Slovensku.
Slovník odcudzených slov sa zaslúžene stal top prácou mesiaca a tiež aktuálnym lídrom hodnotenia 2024. Remeselne veľmi dobre zvládnutá vec a podľa mňa aj veľmi pekný nápad s kampaňovým potenciálom. Hádam ešte uvidíme, či a ako sa ideu podarilo rozpracovať do šírky.
O niečo nižšie príjemne zaujal vizuál 5 barov pre Heineken a v kategórii Digital social media Skutočná 0,0 na mape. Tiež pre Heineken.
Najlepšou kampaňou tohto mesiaca je Nezomri pre Dr.Max. Jej časti už poznáte z aprílového hodnotenia, takže pokračujeme.
Ešte o niečo nižšie natrafíme na zaujímavý nápad, ktorému však chýbalo niečo extra. Využiť priestupný rok a jeho deň k dobru venovať dobru je spolu s dočasným premenovaním 365.banky na 366.banku veľmi dobrý začiatok. Žiaľ, tú povestnú extra míľu potrebnú na to, aby sa dobrý začiatok pretavil do výborného konca, sa zabehnúť nepodarilo. Aby táto práca bodovala aj inde ako len v kategórii PR, kde, mimochodom, získala slušné body, to ešte chcelo o niečo originálnejšiu aktiváciu.
No a úplne dole sa zastavíme pri najsmutnejšom príbehu tohto mesiaca. Spolupráca Hossa x Orange zanechala v porote rozpačitý dojem. Spojenie takých veľkých mien s takou vďačnou témou by si zaslúžilo viac. Aj z ideovej, aj z exekučnej stránky.
Ako dopadli na májovom Hodnotení Stratégií všetky kategórie, sa dozviete z nasledujúcich článkov:
TV reklama: Zabodovala práca Triadu pre O2 Deti sú deti
Kampaň: Dobrý insight, vtipné prevedenie a influencerský support
PR: Deň k dobru má miestenku do ročného finále
Vizuál: 5 barov výborne prepája značku s eventom
Digital social media: Skutočná 0,0 na mape je perfektná a prináša nový pohľad do kreatívy
Online film a video: Slovník odcudzených slov zdeklasoval konkurenciu
Craft: Slovník odcudzených slov sa stal top prácou mesiaca aj roku 2024