Magazín Stratégie udeľuje v rámci súťaže Agentúra roka aj špeciálne ocenenia. V piatich kategóriách oceňuje každý rok top osobnosti slovenskej reklamy, ktoré získali na domácich a zahraničných súťažiach kreativity najviac bodov.
TOP CREATIVE DIRECTOR 2019
|
Vlado Kurek 1270 bodov |
TOP STRATEGY DIRECTOR 2019
|
Martin Woska 1190 bodov |
TOP COPYWRITER 2019
|
Matúš Hliboký 1270 bodov |
TOP ACCOUNT DIRECTOR 2019
|
Zuzana Tvarošková 1270 bodov |
TOP ART DIRECTOR 2019
|
Csilla Polák 1270 bodov |
Top osobnosti slovenskej reklamy nazbierali väčšinu bodov za kampaň Slovensko žije všetkými farbami pre Absolut. Práca získala zo zahraničných súťaží dva shortlisty na Golden Drum, strieborné ocenenie na EuroEffie a z medzinárodnej súťaže New York Festivals si odniesla bronz.
Kampaň bodovala aj na slovenskej súťaži efektivity Effie Awards, na ktorej získala zlato v kategórii Digital a bronzové ocenenie v kategórii FMCG. Slovensko žije všetkými farbami bodovalo aj na Zlatom klinci, kde kampaň získala najvyššie ocenenie Grand Prix, dva zlaté a dva strieborné Klince a štyri bronzové Klince.
Ďalšie body si víťazi pripísali za kampaň Tváre slobody, S Birellom nenafúkaš alebo Dychová skúška, Všetko bude.online s Websupportom či Magic Mirror.
Všetky TOP ocenenia v minulom roku si taktiež odniesli „Triadisti“, ktorí získali najviac bodov za prácu 17. november pre O2.
Vyhlásenie top osobností slovenskej reklamy je súčasťou súťaže Agentúra roka, v ktorej magazín Stratégie oceňuje už od roku 1999 najlepšie reklamné agentúry, ktoré boli počas roka najúspešnejšie nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.