Pokračujeme vždy silnou kategóriou Media. Jej partner bol tento rok Slovak Telekom.
Za najlepšiu prácu porota vyhodnotila projekt Screenvertising, ktorý vypracovali Monika Farkašová a Jakub Svetlík.
Stručná charakteristika: Ako ukázať #Rešpekt životnému prostrediu bez toho, aby sme ho zaťažili ďalšou reklamou? Značky sa predbiehajú v komunikácii zelených tém, no robia to spôsobom, ktorý planéte v konečnom dôsledku ubližuje. My si na odkomunikovanie odovzdania starých telefónov vezmeme najčastejšie sa vyskytujúce objekty v našej komunikácii – telefóny a ich (dosiaľ) ničnehovoriace tapety. Tie v kampani premeníme na zmysluplný nosič a správu o odovzdaní telefónov vďaka tomu dostaneme do väčšiny našich komunikačných výstupov... a to úplne zadarmo.
Ak si chcete pozrieť kompletne rozpracovaný projekt, vďaka ktorému títo kreatívci získali miestenku v Cannes, môžete tak urobiť TU.
Kompletné výsledky kategórie MEDIA:
víťazi: Monika Farkašová, Jakub Svetlík
názov práce: SCREENVERTISING
2. miesto: Michal Porubovič, Martin Hluchý
názov práce: ZÁSUVKA, KTORÁ TI PREHOVORÍ DO DUŠE
2. miesto: Mária Tisoňová, Sabina Lukáčová
názov práce: MOBILNÉ VRECKO
3. miesto: Richard Sokol, Andrea Jurgošová
názov práce: #REŠPEKT S LÁSKOU
Ondrej Mikuš
Senior špecialista online marketingu
Slovak Telekom
Tento ročník kategórie Media v súťaži Young Lions sa účastníkom veľmi vydaril. Príjemne nás potešila úroveň prác, ktorá bola naozaj vysoká. Kreatívne idey boli veľmi svieže a niektoré aj dotiahnuté do pekných exekučných detailov. Ja osobne som si medzi nimi našiel aj jedného-dvoch favoritov, ktorých by som po menšom dopracovaní schválil a pustil do sveta. Na záver by som sa chcel poďakovať celej kmeňovej porote za super diskusie počas oboch kôl hodnotenia. Výhercom kategórie MEDIA za Telekom blahoželám a želám veľa slnka a zážitkov zo súperenia so svetovými kreatívcami. Ak by sa dalo, hneď by sme si to s nimi vymenili.
Lenka KrištofováAccount Director
dentsu Slovakia
Tento ročník Young Lions bol naozaj silný! Avšak ešte stále vidím priestor na to, aby boli práce o niečo odvážnejšie. Porotcovanie mi pomohlo pochopiť, ako sa na práce pozerajú kreatívci, čo je pre nich dôležité a smerodajné. Skúsenosť hodnotím veľmi pozitívne a všetkým víťazom budem v Cannes držať palce, posielame im tam naozaj šikovné levíčatá!
Kompletné výsledky Young Lions 2024 nájdete TU.
Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2024 sú:
Asociácia mediálnych agentúr (AMA), Bratislava Tourist Board, Heineken Slovensko, Slovenská sporiteľňa, SPP, Telekom, Shutterstock.
Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.