StoryEditor

Alexandra Kamenická: V PSS od mediálnej agentúry očakávame nové nápady a inovácie

20.06.2025, 09:13
  • Už dávno to nie je iba nákup médií. O tom, aké nároky majú v PSS na mediálnu agentúru, sme hovorili s Alexandrou Kamenickou, vedúcou odboru značky a reklamy.
  • Mediálna agentúra dnes musí spájať stratégiu, kreativitu a technologickú adaptabilitu.
  • Základom spolupráce je dôvera, transparentná komunikácia a schopnosť prinášať inovácie.
  • Mediálky sa posunuli od nákupu médií k dátovo riadeným partnerom v digitálnej transformácii.
  • Klienti očakávajú strategické myslenie, efektívne plánovanie a výkonnostné kampane s merateľnými výsledkami.
  • Ročenku Mediálne agentúry 2025 nájdete v júnových Stratégiách. PDF na stiahnutie je k dispozícii tu.

Ako by ste dnes definovali dobrú mediálnu agentúru?

Dobrá mediálna agentúra je pre mňa tá, ktorá dokáže kombinovať strategické myslenie s kreativitou. Mala by mať hlboké pochopenie pre potreby klienta a schopnosť adaptovať sa na rýchlo sa meniacom trhu. Kľúčové sú tiež transparentnosť a efektívnosť.

Čo je pre vás úplne kľúčové v spolupráci?

Kľúčové v spolupráci sú vzájomná dôvera a otvorená komunikácia. Agentúra by mala byť schopná prinášať nové nápady a inovácie, zároveň však musí byť ochotná počúvať a ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-01 11:13:43 - Feat.: 0 - Title: S mladými musíme komunikovať cielenejšie 02 - Modified: 2025-04-24 09:20:16 - Feat.: 0 - Title: PSS spúšťa novú kampaň. Stavia ju opäť na výrazných farbách a silnom slogane 03 - Modified: 2025-04-17 11:56:08 - Feat.: 0 - Title: Keď budú veľkí, budú sa tešiť ako malí. PSS má novú kampaň zameranú na deti 04 - Modified: 2025-07-02 09:19:15 - Feat.: 0 - Title: Mediálky prechádzajú transformáciou. Čo musia urobiť dnes, aby tu boli aj o 5 rokov?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. júl 2025 11:24