Na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek.
Vedeli ste, že 8,5 z 10 ľudí, ktorí uvidia titulok a obrázok článku na svojom obľúbenom webe, si naň nikdy nekliknú? Že na články z médií klikajú čitatelia 4 krát viac ako na tie od značiek. Tak hovoria júlové štatistiky Strossle, content recommendation nástroja, na vzorke 80 miliónov zobrazení widgetov a 474 miliónov obsahových odporúčaní v nich.
Marketéri čoraz viac využívajú možnosti content marketingu a natívnej reklamy. Často strávia desiatky hodín tvorbou kvalitných článkov a videí, optimalizujú a vychytávajú najmenšie detaily, aby nakoniec vymysleli titulok za 30-60 sekúnd. Pričom práve táto jediná minúta rozhodne o tom, či sa čitateľ dostane ku všetkej tej snahe a energii do článku vloženej.
V digitáli je schopnosť urobiť výborný prvý dojem dôležitejšia než hocikedy predtým. Pripravili sme preto kvíz, ktorý vychádza z najčastejších chýb, ktorým sa zadávatelia nevyhli v 1000+ kampaniach v našej sieti. Tak čo, zvládnete ho bez chyby?
Blahoželám k dokončeniu kvízu. :) Aby to nebolo také jednoduché, správne odpovede sú len všeobecnými odporúčaniami, ako dosiahnuť čo najviac preklikov. V závislosti od typu klienta, kategórie, promovaného obsahu, načasovania kampane a ďalších faktorov sa môžu reálne výsledky líšiť.
01 - Modified: 2018-10-13 08:14:36 - Feat.: 0 - Title: Content marketing nie sú len články a videá: 8 tipov na obsah, ktorý funguje
02 - Modified: 2018-07-26 11:10:05 - Feat.: 0 - Title: Clickbait vs seriózne titulky: Ktorý sa oplatí viac? (Peugeot case study)
03 - Modified: 2021-05-31 12:31:11 - Feat.: 0 - Title: Médiá vs. Facebook: Kto vám dá kvalitnejšieho návštevníka?
04 - Modified: 2018-10-13 08:16:23 - Feat.: 0 - Title: 30+ metrík, ako zmeriate a vyhodnotíte svoj content marketing?
05 - Modified: 2018-10-13 08:17:31 - Feat.: 0 - Title: 5 Top trendov v content marketingu a natívnej reklame na Slovensku v 2018
01 - Modified: 2024-02-20 12:48:59 - Feat.: - Title: Strossle sa mení na Engerio, CEO je Filip Kuna
02 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval
03 - Modified: 2022-11-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Mini triky, ktoré nosia maxi predaje
04 - Modified: 2022-09-22 18:57:06 - Feat.: - Title: Myslíte si, že váš produkt sa nedá inovovať? Tak skúste predávať obyčajnú vodu
05 - Modified: 2022-05-05 05:41:57 - Feat.: - Title: Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň trvala 7 rokov?