Odovzdávanie najkreatívnejších slovenských reklám sa uskutočnilo presne pred týždňom. Zlatý klinec 2018, pozná svojich víťazov jednotlivých kategórií, ako aj Agentúru večera, ktorá si svoje prvenstvo obhájila už dvakrát za sebou. Stala sa ňou agentúra MUW Saatchi&Saatchi, ktorá v tomto roku priniesla nový koncept pre Slovak Telekom. Sagana vymenila za charizmatického Bekima, ktorý napriek tomu, že je na vozíku, má neuveriteľné množstvo energie na zdolávanie akejkoľvek prekážky. Aj s touto prácou bodovala na Zlatom klinci.
Na Zlatom klinci boli odovzdané aj výnimočné ocenenia. Cenu Filip - za mimoriadny prínos v slovenskej reklame získal Martin Woska z agentúry Triad, ocenenie Art Prix za výnimočný umelecký počin získal Martin Bajaník za koncept pre YEME.
Pozrite si video top momentov z večerného oceňovania.
Usporiadateľom Zlatého klinca je spoločnosť Ad Awards Association, ktorú tvoria odborní garanti - Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art´directors club Slovensko (ADC) a magazín Stratégie. Produkčne zastrešila event agentúra Leopard Production.