StoryEditor

Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom

08.12.2023, 14:10
  • Vyplýva to zo štúdie Brand love 2022, ktorú vydali spoločnosti Talkwalker a Hootsuite.
  • Na problematiku love brandov sa pozerá z hľadiska spotrebiteľského správania, sentimentu aj angažovanosti.
  • Analyzuje v nej 1 500 brandov z 20 sektorov a 8 trhov.
  • Článok je súčasťou špecializovanej ročenky Produkcia 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Byť love brandom má mnohé benefity. Podľa odporúčaní Talkwaler a Hootsuite sa v srdci love brandu vždy nachádza zákazník. „Musíte byť spoločnosťou, ktorá je hodná lásky. To znamená, musíte sa stretnúť s jeho očakávaniami na každej úrovni. Byť bližšie k zákazníkovi znamená, že vám poskytne údaje, ktoré odhalia, na čom mu skutočne záleží. Od osobných preferencií (potrebujem lepšiu službu) až po globálne (túžim po lepšom svete).“

A na čom záleží práve teraz? Podľa analytikov, ktorí spracovali túto štúdiu, je to udržateľnosť. Svet totiž prechádza veľkými zmenami. „Focusujte sa n...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2024-01-05 09:57:08 - Feat.: - Title: Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-12-12 12:43:31 - Feat.: - Title: Kaufland, Martinus či 4ka. To sú najobľúbenejšie značky Slovákov 05 - Modified: 2024-10-30 08:32:46 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Love brand 2023: Love brandy pracujú s emóciami lásky a rešpektu. Ale naozaj existujú?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 21:21