StoryEditor

Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom

08.12.2023, 14:10
  • Vyplýva to zo štúdie Brand love 2022, ktorú vydali spoločnosti Talkwalker a Hootsuite.
  • Na problematiku love brandov sa pozerá z hľadiska spotrebiteľského správania, sentimentu aj angažovanosti.
  • Analyzuje v nej 1 500 brandov z 20 sektorov a 8 trhov.
  • Článok je súčasťou špecializovanej ročenky Produkcia 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

Byť love brandom má mnohé benefity. Podľa odporúčaní Talkwaler a Hootsuite sa v srdci love brandu vždy nachádza zákazník. „Musíte byť spoločnosťou, ktorá je hodná lásky. To znamená, musíte sa stretnúť s jeho očakávaniami na každej úrovni. Byť bližšie k zákazníkovi znamená, že vám poskytne údaje, ktoré odhalia, na čom mu skutočne záleží. Od osobných preferencií (potrebujem lepšiu službu) až po globálne (túžim po lepšom svete).“

A na čom záleží práve teraz? Podľa analytikov, ktorí spracovali túto štúdiu, je to udržateľnosť. Svet totiž prechádza veľkými zmenami. „Focusujte sa n...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-08 13:43:56 - Feat.: - Title: Love brand sa len tak nezrodí, buduje sa cez pozitívnu zákaznícku skúsenosť 02 - Modified: 2024-01-05 09:57:08 - Feat.: - Title: Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-12-12 12:43:31 - Feat.: - Title: Kaufland, Martinus či 4ka. To sú najobľúbenejšie značky Slovákov 05 - Modified: 2024-10-30 08:32:46 - Feat.: - Title: Špecializovaná príloha Love brand 2023: Love brandy pracujú s emóciami lásky a rešpektu. Ale naozaj existujú?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 00:10