Na webe Stratégií si minulý mesiac pripísali najvyššiu čítanosť články o reinkarnovaných značkách, mladých slovenských talentoch a "pavúkové" video Roberta Fica.
Top 10 najčítanejších článkov na webe Stratégií v auguste:
- Marketingovo zomreli, dnes ožívajú. Značky, ktoré sa vrátili na scénu
- Robert Fico odkázal novinárovi: Venujte sa viac behu, vyzeráte ako záchodový pavúk
- Nemajú ani 30 a ich reklamy už videl svet. Pozrite si mladé slovenské talenty
- Prieskum: Slováci a Česi už dávno nie sú rovnakí. Tu sú dôkazy
- Kenzo poburuje. Táto reklama vás zhypnotizuje
- Prieskum: Ktorá slovenská televízia má najobjektívnejšie spravodajstvo
- Vymenené životy: Seriálový hit z Turecka prinesie TV Doma
- Počas olympiády platí pre športovcov a ich sponzorov kontroverzné Pravidlo 40
- Krízová komunikácia v praxi alebo kde urobili súdruhovia z OVB chybu?
- Marika Beňadik Majorová alias Tonbogirl: Vyhorieť? To si dnes nemôžem dovoliť
Podľa AIMmonitora bola v auguste návštevnosť strategie.sk 108 274 RU. Spomedzi B2B a B2C webov o médiách, marketingu alebo reklame dosiahli Stratégie najvyššiu návštevnosť, a to tretí mesiac po sebe. Mediálne.sk malo v auguste 99 666 RU a O médiách 44 581 RU. Posledné dva mesiace si Stratégie udržujú návštevnosť nad hranicou 100-tisís RU.