StoryEditor

Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali uletené, pekné a zmysluplné práce

11.09.2023, 13:09

Backstage z Hodnotenia Stratégií píše Digital Strategy Director agentúry Digiline Tomáš Cako. 

Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event

Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli

Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier

Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú

Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh

Kampaň: Víťazná práca je zmysluplná a efektívna

Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku

HarMMAsan v Influencer marketingu: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak

Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi

TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček

Toto bolo moje iba tretie hodnotenie Stratégií a už teraz viem konštatovať, že každé hodnotenie je trochu iné, primárne podľa zloženia poroty. Toto však vnímam ako pozitívum, vďaka ktorému vznikajú podnetné diskusie. Prác bolo mnoho, keďže veľa agentúr už malo pripravené case studies na Zlatý klinec. Aj napriek tomu, že sme v krátkom čase hodnotili množstvo prác, bola takmer ku každej výživná diskusia. Vo všeobecnosti si dovolím povedať, že najviac bodov získavali uletené, pekné a zmysluplné práce.

Najviac tento mesiac zaujali Kofola s kampaňou Láskyplný piatoček od Wiktor Leo Barnet, ktorá vychádzala zo zmysluplného insightu. Ďalej to bola kampaň Legenda sa vracia, plná odkazov na filmy z 80. a 90. rokov, čím This is Locco dokázalo primárne zabaviť. K tomu ešte pridajme uletenú social media/influencer/promo kampaň od Elite/Monday Lovers pre značku Harmassan, ktorí vychytili uleteného Attilku, ako povedal, že najbližšie spraví reklamu aj na „hajzlák“, a tak prišli so špeciálnym radom produktov HarMMAsan. Ako som vravel, uletené, pekné a zmysluplné práce zaujali najviac. Okrem toho, mňa osobne príjemne zaujala vizualita kampane Úžasná voda z vodovodu od agentúry JANDL, ktorá na prvú pôsobí veľmi fresh a na dlhšie zapozeranie v nej nájdete aj skrytý význam. Najslabšie hodnotenia dostávali práce, ktoré neboli jednoznačne pochopiteľné alebo nám neboli cez kejsku dostatočne vysvetlené či predstavené.

 

01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023 02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu 03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca 04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body 05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 15:36