Peter Ižo, Associate Creative Director, Mullen Lowe GGK
StoryEditor

Kofola ukazuje, aké dôležité je mať message, sklamnie z O2 a HarMMasan pobavil

12.09.2023, 07:50
Autor:
redred

Associate Creative Director MullenLowe GGK Peter Ižo komentuje augustové Hodnotenie Stratégií. 

Attila a HarMMasan sú nezastaviteľní: Vyhrali aj kategóriu Promo, activation, event

Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli

Social media: Kategórii dominoval Attila Végh so svojou vysnívanou reklamou na toaletný papier

Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú

Audio reklama: Mám chuť zavolať na infolinku a znovu si vypočuť ich šialenú čakaciu pieseň, odkazuje Jaro Vígh

Kampaň: Víťazná práca je zmysluplná a efektívna

Media: Prémiový klient si žiada prémiový prístup. Alebo VIP vizitku

HarMMAsan v Influencer marketingu: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak

Online reklama: Legenda sa vracia so skvelými bodmi

TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček

Zlatý klinec sa blíži, dalo sa vytušiť, na ktoré práce agentúry stavajú. Láskyplný piatoček od Kofoly zaujal asi všetkých. Na mňa práca vyskakovala dávnejšie, preto som bol na ňu pozitívne naladený. Je to pekný príklad toho, aké dôležité je mať message.

Aj na O2 sme sa takmer všetci zhodli, žiaľ, už nie tak pozitívne. Oceňujem snahu značiek prísť s celospoločenskou témou, chápem spojenie O2 – kyslík – dýchanie – stres, ale niečo mi tam chýba. Alebo tam nie je nič objavné? Dnes, keď mi smart watch každú chvíľu radia, aby som minútu zhlboka dýchal... Podľa mňa trocha sklamanie.

image

Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali uletené, pekné a zmysluplné práce

Digital – influencer marketing je pre mňa tvrdý oriešok. Ako „skôr narodený“ kreatívec mám často tri myšlienky:

A) som už starý, nebaví ma to;

B) nepoznám insight, nerozumiem tomu;

C) nie je tam žiaden nápad.

Skôr narodení vedia, čo je správne. Ale buďme pozitívni!

HarMMAsan je skvelý! Konečne nápad, a dokonca naozaj vtipný! Veľmi ma to pobavilo! Oceňujem nápad v agentúre a nadhľad u klienta. Gratulujem!

Na záver len bleskovo: oba Telekomy super, Definícia hiphopu pre Zlatý bažant čistá ako Úžasná voda z vodovodu, Škoda prvých hokejových kartičiek pre dievčenské hráčky, zostali niekde na polceste ako zrecyklovaný mobil na festivale od Orangeu, Slnečné strechy od ZSE v kampani nezasvietia a Čakanie na linke pre VSE považujem za kravinu asi ako jediný, priznávam.

A ešte ku case videám. VIP vizitka od Telekomu vs. Kex v meste. Tvorte, prosím, kejsky tak, aby vynikol nápad, nie jeho tvorcovia.

01 - Modified: 2023-09-12 05:42:50 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali uletené, pekné a zmysluplné práce
01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023 02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu 03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca 04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body 05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 22:49