Zákon platí, vy nemusíte. Tatra banka oslovuje v novej kampani živnostníkov Práve živnostníci musia v tomto roku čeliť viacerým novým výzvam a novej legislatíve ako odvádzanie transakčnej dane a povinný transakčný účet. Preto im Tatra banka prináša benefit mať podnikateľský účet na tri roky zadarmo.
Pretlak trhu 2024: Počet záujemcov o prácu v digitále sa zdvojnásobil Ľudia chcú pracovať. Aspoň to naznačuje aktuálna dynamika trhu práce v kreatívnom a digitálnom odvetví. Podľa štatistík moderného job portálu Pretlak sa nárast záujemcov o joby oproti minulému roku takmer zdvojnásobil. Čo hovoria ďalšie dáta?
Agentúra Invelity vyhrala tender na správu digitálnych kampaní pre cestovnú kanceláriu Globtour Digitálna agentúra Invelity vyhrala tender na správu digitálnych kampaní pre cestovnú kanceláriu Globtour. Spolupráca, ktporá začala v decembri 2024 a potrvá minimálne do konca roka 2025, bude pokrývať komplexnú správu Google Ads, Meta Ads, Microsoft Ads, SEO audit, a stratégiu v digitálnom priestore.
Testovanie kávy z OMV zaujalo viac než štvrť milióna užívateľov sociálnych sietí Sieť čerpacích staníc OMV si v spolupráci so svojou novou kreatívnou agentúrou daren&curtis pripísala na účet kampaň s unikátne prirodzeným zásahom. Divákov oslovili prostredníctvom tvárí 75 slovenských mikroinfluencerov, ktorí mali za úlohu na sociálnych sieťach úprimne odprezentovať ich vynovenú kávu VIVA Classic ...
Reklamné agentúry sú čoraz viac strategickým partnerom, nie iba dodávateľom služieb Aká je súčasná úloha reklamnej agentúry v biznise? Ako sa mení, čo klienti v porovnaní s minulosťou od reklamky vyžadujú? Ste na to pripravení?
Malokarpatské múzeum v Pezinku dostalo novú vizuálnu identitu a web od Yolka Agency Malokarpatské múzeum v Pezinku má novú vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje prepojenie tradície a súčasných trendov. Implementáciu dizajnu a vytvorenie nového webu zastrešila agentúra Yolka Agency.
Kaufland prichádza s kampaňou, ktorá vás posadí Za spotom, kde každý sedí, stojí agentúra THIS IS LOCCO. Keďže v spote vystupuje aj niekoľko štvornohých "hercov", tvorcovia kampane potvrdili, že pri natáčaní nebolo ublížené žiadnemu zvieraťu.
Nová kampaň lekární Dr. Max: Starostlivosť má milión tvári, vznikla v spolupráci s TRIAD Lekárne Dr. Max spúšťajú novú marketingovú kampaň s názvom Starostlivosť má milión tvárí. Kampaň, vytvorená v spolupráci s agentúrou TRIAD minulý rok zvíťazila v kreatívnom tendri Dr. Max.
TOP osobnosti médií 2024: Lídri, ktorí rozhodujú o tom, kam smerujú televízie, printy, rádiá či online Aj tento rok sme si dali ambiciózny cieľ – zostaviť rebríček osobností, ktoré najviac ovplyvnili chod slovenských médií.
Nový IX. ročník DIGITAL PIE otvára registráciu a prináša viaceré novinky Prestížna súťaž v oblasti digitálneho marketingu otvára od 14. januára registráciu súťažných prác. Zmeny v aktuálnom ročníku Digital PIE reagujú na trendy a spätnú väzbu od prihlasovateľov.
Veľká zmena na svetovom reklamnom trhu. Agentúry Leo Burnett a Publicis Worldwide sa spájajú pod značku Leo Publicis Groupe spojením agentúr do jednej kreatívnej siete pokračuje vo vlne konsolidácie, ktorá aktuálne prebieha v celom komunikačnom odvetví.
Detektív George bude riešiť záhady kávy Nespresso po celý rok V novej televíznej reklame Nespresso získal George Clooney úplne nečakanú úlohu. Stáva sa detektívom Georgom. Spolu s herečkami Evou Longoria, Camille Cottin a Kim Go-Eun zažiaria v príbehu plnom záhad kávy Nespresso.
ADMA NÁZOR: Najväčšou výzvou digitálnych agentúr je AI. Tí, čo ju ovládajú, majú náskok Marketingový trh znovu čaká erupčný rok. Výrazne ho môžu ovplyvňovať tak interné, ako aj externé faktory. V agentúrach sme preto zisťovali ich predpoklady, aké riziká a výzvy očakávajú najbližšie obdobie.
Značka Horalky sa stala generálnym partnerom lyžiarky Martiny Dubovskej Legendárna slovenská značka Horalky podporí lyžiarku Martinu Dubovskú na ceste za lyžiarskymi úspechmi. Nové partnerstvo prinesie lyžiarke významnú podporu na štarte nielen Svetového pohára. Horalky sa aj prostredníctvom nej dostanú bližšie k horám a fanúšikom lyžovania.
Máme shortlisty na EFFIE AWARDS Slovakia: Do finále ide 28 kampaní Porota 1. kola zložená zo 46-tich zástupcov zadávateľov a reklamných agentúr vyberala v uplynulých dňoch postupujúcich do finálového kola súťaže.
15 rokov inšpiratívnych PR príbehov. Prihláste svoje najlepšie kampane do súťaže PROKOP 2024 Najprestížnejšia odvetvová súťaž PROKOP oslavuje 15. narodeniny, a otvorením ďalšieho ročníka ponúka možnosť zapojiť sa medzi to najlepšie, čo sa zrodilo v slovenskom PR. Komunikační profesionáli a zadávatelia môžu svoje projekty, realizované v minulom roku, prihlásiť do 14. februára 2025. Práce bude hodnotiť ...
Efektivita a kreativita v reklamných kampaniach. Dvojica, ktorá nikdy nestojí proti sebe V reklamných agentúrach sme sa pýtali, v čom je ich recept na správny reklamný kokteil. Všetci sa zhodli na tom, že kreativita a efektivita nie sú v rozpore, ale naopak, ťahajú za spoločný koniec.
Slovenský e-commerce narástol o 6 percent Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných 6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až 7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť.
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2024: Mená členov poroty sú známe. Nezabudnite na zvýhodnenú predregistráciu Blíži sa jedenásty ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA.
Novou generálnou tajomníčkou AFISP je Miriam Čizmazia Novou generálnou tajomníčkou Asociácie finančných sprostredkovateľov a finančných poradcov (AFISP) sa od januára 2025 stáva Ing. Miriam Čizmazia. Na poste strieda JUDr. Darinu Huttovú, ktorá odchádza do dôchodku.
TOP bizarnosti, ktoré Slováci vyhľadávali v Googli v roku 2024 Výber urobil Marketing Strategy Consultant Visibility Ján Andrejko.
Dátový paradox: Ako vyhrať dôveru zákazníkov? James Northway, Global Head of Data Strategy vo Wavemaker a svetovo uznávaný expert v kategórii Creative Data odhalil na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne kľúčové trendy a stratégie pre úspech v ére digitálnej identity.
Staronové prezídium KRASu prichádza s čerstvou víziou pod taktovkou nového prezidenta Petra Šurína Za prezidenta KRASu na funkčné obdobie 2024 – 2026 bol zvolený Peter Šurín z agentúry Elite/Monday Lovers. Ďalším novým členom prezídia je Alexandra Martináková z Made by Vaculík.
Ktoré vianočné reklamy najviac zaujali Slovákov v roku 2024? Rebríček najúspešnejších vianočných reklám priniesla agentúra Go4insight. Z prieskumu vyšlo aj to, že až 13 z 15 značiek sa nachádzalo aj vo vianočnom rebríčku 2023. Do TOP 15 sa v tomto roku nedostal Pilsner Urquell a naopak sa v nej objavili značky SPP a Allegro.
Peter Šurín: Nechcem byť rušňovodičom, ktorý bude riadiť KRAS na ďalšiu zastávku Nasledujúce dva roky v prezídiu Klubu reklamných agentúr Slovenska uvidíme nové, ale aj známe tváre. Velenie a rolu prezidenta ambiciózne prevzal Peter Šurín z agentúry Elite/Monday Lovers.