Anketa Stratégií: Čo bude najdôležitejšie pre vývoj produkčnej brandže v ďalších rokoch? Ktoré faktory najviac ovplyvnia vývoj produkčnej branžde? Podľa názoru odborníkov bude okrem nových technológií a umelej inteligencie zohrávať úlohu aj ekonomický vývoj, preferencie divákov a globálne trendy.
Každoročná dávka inšpirácie: Škandinávsky pozdrav dizajnérom v podobe jedinečného diára MUNKEN Papier nie je mŕtvy, a aj napriek digitalizácii takmer každého odvetvia, má toto tradičné médium neustále dostatok fanúšikov, ktorí oceňujú jeho pridanú hodnotu v podobe dizajnu, haptických vlastností, či technologického spracovania.
Médiá počúvajú na tému greenwashing Potvrdila to analýza spoločnosti Mediaboard, ktorú monitorovacia agentúra pripravila v spolupráci s GreenTalk a so Stratégiami. Slovenské médiá o klamlivej komunikácii informujú pomerne často. Jej zastúpenie v médiách z roka na rok rastie. Pátrali sme po dôvodoch a prinášame aj návod, ako sa greenwashingu vyhnúť.
Bez dobrého insightu by nevznikla nová kampaň pre Depaul Slovensko Nezisková organizácia Depaul Slovensko odštartovala novú kampaň z dielne beyond marketingovej agentúry 2CREATE. Kampaňový spot na pomoc ľuďom bez domova môžete vidieť na televíznych obrazovkách a online platformách.
EFFIE Awards Slovakia dosahuje nový rekord. Prihlásilo sa 47 prác Historicky najvyšší počet prihlásených prác bude hodnotiť najväčšia porota odborníkov. O bronzové, strieborné, zlaté a najcennejšiu GRAND PRIX si v roku 2024 zasúťaží 47 prác.
K vybraným predajcom NOTA BENE si teraz môžete aj prisadnúť Kampaň na podporu darcovstva vytvorila agentúra THIS IS LOCCO, spot režíroval Jakub Cheban v produkcii endrius.
Katarína Krnáčová: Vznik filmu je zložitý mechanizmus a stále dosť krehký Je skvelé, že na Slovensku rastie žánrovosť filmov. Vznikajú komédie, trilery, historické drámy či rozprávky. Práve táto diverzita žánrov, tém a formátov je znak toho, že slovenská audiovizuálna tvorba je vo veľmi dobrej kondícii a rastie každým rokom. Musíme si to preto chrániť a zdokonaľovať. Hovorí v rozhovore pre ...
Epica Awards 2024: Slovenské agentúry berú 4 bronzy Ďalšia medzinárodná súťaž kreativity a ďalšie úspechy našich kreatívcov.
Across Private Investments posilňuje. Novým členom predstavenstva je Marek Šupa Marek Šupa je odborník s bohatými skúsenosťami v oblasti financií, investovania, digitalizácie a riadenia. V Across Private Investments prebral zodpovednosť za stratégiu, značku a digitálnu transformáciu. Do spoločnosti okrem Mareka Šupu nastúpili aj ďalší experti z oblasti finančného riadenia, obchodu a správy private equity.
Vianočná kampaň COOP Jednoty hlási, že so splnenými prianiami vám bude do spevu Najväčší slovenský predajca potravín si pre zákazníkov pripravil vianočnú súťaž, ktorá má naozaj neobvyklého ambasádora. Kampaň pripravila reklamná agentúra JANDL.
Soňa Lexmanová o spolupráci PR agentúr s neziskovkami: Nepomáhame pre ocenenia Managing Director SKPR Strategies a prezidentka Asociácie Public Relations SR Soňa Lexmanová hovorí o tom, prečo sú medzi ich klientmi aj neziskové organizácie a čo z toho PR agentúra má.
Aj dobro niečo stojí. Ako tretí sektor komunikuje svoje poslanie? V portfóliách komunikačných agentúr sa zásadne vždy nájdu aj spolupráce s treťosektorovými organizáciami. Môže to byť dobré pre biznis, pre vlastné PR, dokonca sa originálna kreatíva môže uchytiť aj na komunikačných súťažiach, no odborníci sa zhodujú, že je to v prvom rade ich vlastný vklad do spoločenskej ...
Biznismarketingová stratégia: Potrebujete ju aj vy? Biznismarketingová stratégia, marketingová stratégia alebo BMS. Termín, ktorý ste už určite počuli. V posledných rokoch sa s týmito slovami priam roztrhlo vrece. Čo však znamená, prečo to nie je len jedna stránka a prečo by mala byť pre váš biznis kľúčová?
Veľký úspech Respect APP a Úsmev ako dar. Z Effie Europe si odnášajú bronz Vo finále prestížnej súťaže efektivity bolo zo Slovenska 5 prác. V súťaži o kovy uspela len jedna.
Nový bigboard Budišu upúta inšpiratívnou dynamikou Česko-slovenskou fúziou dizajnu vstúpil Budiš po 17 rokoch do novej fázy komunikácie a neprestáva prekvapovať.Inovatívnym a inšpiratívnym riešením bigboardu značka získala prvenstvo na slovenskom reklamnom trhu.
Peoplemetre oslavujú dvadsať rokov. Potvrdzujú, že Slováci sú stále televízny národ Vladimír Fatika, výkonný riaditeľ PMT a Andrej Vallo, managing director Kantar Slovakia hovoria o vývoji peoplemetrového vysielania.
Nadácia Slovenskej sporiteľne spúšťa kampaň s claimom „jednorodičia, ste naše jednotky“ Jednorodičovské rodiny patria medzi najohrozenejšie skupiny na Slovensku. Nadácia Slovenskej sporiteľne sa im rozhodla pomôcť v rámci grantu Budúcnosť pre rodiny, ku ktorému pripravila aj kampaň #som1. Tvárou online kampane je Lucia Janičová, ktorá ako prvá Slovenska vystúpila na najvyššiu horu sveta. Jedným z Luciiných ...
Na trh prichádza najsilnejší slovenský gin TOISON EXTRA STRONG Sila a história námorníctva. Novinka patrí do prestížnej kategórie navy strength ginov, ktoré sú inšpirované históriou námorníkov.
ADMA si zvolila staronového prezidenta Rasťa Bahurinského Znovuzvoleným prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr na obdobie 2025 - 2027 sa stal Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO. Jednohlasne sa na tom zhodli zástupcovia 27 členských agentúr na decembrovom valnom zhromaždení ADMA.
Kiná preberajú úlohu spoločenských sál a kultúrnych domov Premietanie filmov je len časťou toho, čo sa odohráva v priestoroch moderných kín. Čoraz častejšie preberajú úlohu kultúrnych a spoločenských stánkov. Prečo sú práve kino multiplexy zaujímavou alternatívou pre organizovanie podujatí rôzneho druhu, nám prezradil Matúš Dičér, Event & Sales manager CINEMAX.
Vytvoriť vizuálnu identitu Lúčnice bola čistá radosť Lúčnica oslávila 75 rokov. A k tejto príležitosti si podarovala novú vizuálnu identitu. Vznikla v spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK a odborná porota ju na Zlatom klinci ovenčila viacerými cenami. Najcennejšou je nepochybne ART PRIX. Ako táto identita vznikala a aké sú jej ambície? Rozprávali sme sa s tvorcami aj riaditeľom ...
Omnicom prevezme Interpublic. Vzniká tak najväčšia reklamná spoločnosť sveta Obchod bude stáť 13,25 miliardy dolárov.
Ďalšie dobré správy zo súťaže Eurobest Slovenské reklamné agentúry majú dva bronzy a jeden shortlist.
Tím novej agentúry roiblu sa rozrastá, ďalšie posily hlási aj agentúra Zenith Po augustových novinkách, kedy mediálna agentúra Zenith ohlásila vznik novej performance agentúry roiblu, ktorú prišiel viesť Vlado Cintula, hlásia v agentúre ďalšie posilnenie a to na viacerých frontoch.
Najúspešnejšie značky postujú na Instagrame každý deň Instagram sa mení. Stále je však platformou, na ktorej sa točí najviac spoluprác s influencermi. S Jánom Starečkom, managing directorom Data on Steroids hovoríme o tom, čo musia urobiť značky, aby boli na tejto sociálnej sieti úspešné.