Publicis Groupe oslavuje sto rokov. Svoju históriu oživuje filmom vytvoreným pomocou AI Štvrtinu vianočného filmu tvoria živé zábery, zvyšná časť vznikla pomocou umelej inteligencie na základe fotografií, filmov a dokumentov z našich archívov.
5 zásad, ako zdvojnásobiť účinok OOH vďaka kreatíve Čo odlišuje OOH, ktoré je „len“ viditeľné, od toho, ktoré skutočne funguje? Prinášame odporúčania tímu špecialistov z System1 a JCDecaux.
Kaufland chce rozhýbať Slovensko: stal sa hlavným partnerom playoff v padelovej lige Podpora obchodného reťazca dáva tomuto dynamickému raketovému športu priestor, aby sa rozšíril aj medzi slovenskou verejnosťou.
Nemenná chuť Vianoc s Pilsner Urquell: Pre chvíle, ktoré nechceme meniť Vianočná kampaň Pilsner Urquell "Nemenná chuť Vianoc", pripomína, že niektoré vianočné tradície milujeme ich také, aké sú, a nechceme ich meniť.
Technológia a stratégia sú silné len vtedy, keď ich dopĺňa dobrý nápad Prvá slovenská digitálna agentúra ui42 rozširuje svoje služby o nové kreatívne oddelenie, ktoré spája strategické myslenie, technologickú precíznosť a silný kreatívny prístup.
ADMA názor: Kvalitný, AI-optimalizovaný obsah je kľúčom k viditeľnosti značky Odborníkov z digitálnych agentúr združených v ADMA sme poprosili, aby poradili značkám: Čo majú robiť, ak chcú byť súčasťou vyhľadávania?
Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár Rastie význam geografického zacielenia. Nástroje a kanály, ktoré pracujú s presnou geografickou relevanciou, rástli najviac.
Ivan Bobošík: Cinemax budujeme ako love brand. Kino už dávno nie je priestorom iba pre filmy Marketingový riaditeľ spoločnosti CINEMAX a celej investičnej skupiny Generations Group, Ivan Bobošík, prináša v podcaste Stratégií OK360° pohľad na svet kinematografie, meniace sa divácke správanie a inovatívne prístupy k budovaniu značky.
Liga proti rakovine vo svojej vianočnej kampani upozorňuje na krehkosť zdravia Kampaň s názvom „Je tu najkrehkejšie obdobie roka“ pripomína, aby sme počas Vianoc mysleli na ľudí, ktorí potrebujú pomoc.
Billa Online prichádza do Mlynice: Zaraguza uspela v ďalšom tendri Agentúra Zaraguza zvíťazila v tendri na kreatívne zastrešenie online komunikácie, sociálnych sietí a nákupu online mediálneho priestoru pre obchodný reťazec BILLA Slovensko.
Nová éra B2B marketingu: od lovu leadov k budovaniu zapamätateľných značiek Kým značky v spotrebiteľskom segmente investovali do emócií, príbehov a identity, B2B komunikácia zostávala pri funkčných formátoch. Dnes sa tento prístup mení.
Novartis v emotívnej kampani pozýva ženy na mamografický skríning Spoločnosť Novartis spustila kampaň na zvýšenie účasti na mamografickom skríningu. Kampaň od Kreatívnej Dvojice využíva legendárnu pieseň Čerešne v netradičnom kontexte.
Omnicom zruší 4-tisíc pracovných miest, do histórie posiela mnohé tradičné agentúry Omnicom len minulú stredu ukončil akvizíciu Interpublic Group za 13,5 miliardy dolárov. Spojením týchto dvoch gigantov vzniká najväčšia reklamná spoločnosť sveta.
Vianočná reklama Allegro „Tu a teraz“ tvrdí, že najcennejším darom je naša prítomnosť Allegro vianočný spot nás zavedie do sveta detskej fantázie. Je to príbeh o nádeji a vzťahoch a pripomienka, že starostlivosť a čas strávený spolu vytvárajú skutočné čaro – počas sviatkov aj bežných dní.
Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom Kreatívne riešenie z dielne Grape PR prepája emóciu vianočných nákupov s racionálnym rozhodovaním.
Post Bellum v spolupráci s Free Andy vytvorili detskú knihu o hrdinoch SNP Príbehy hrdinov SNP priblíži deťom nová kniha aj deka, z ktorej si môžu postaviť bunker.
Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu Roman Jazudek zo Slovenskej sporitelne vysvetľuje, prečo je reach kľúčový, prečo humor funguje aj v B2B a ako sa banka priblížila lídrovi trhu.
Experti hodnotia AI vianočný spot Rohlik.cz: Je zlý, chýba mu emócia a ukazuje, prečo sú dobrí kreatívci dôležití Vianočný reklamný spot Rohlík.cz stál 400 eur a vznikol za 80 hodín. „Video postráda hlbšiu, rezonujúci ideu, autenticitu a emócie," hovorí Matúš Kvas z Mannschaftu.
Lidl dnes na Boroch otvára predajňu, aká na Slovensku nemá obdobu. Zákazníci si budú zvykať na viaceré novinky Reťazec prináša na Slovensko koncept metropolitnej predajne. Zákazníkov čaká komfortnejší nákup, inteligentné technológie, vnútorné parkovisko a ekologické riešenia.
Mýty a realita mediálnej scény: Mainstreamové a dezinformačné médiá na Slovensku fungujú paralelne Analýza Digital News Report od Mediaboard odhaľuje, že mnohé rozšírené predstavy o médiách sú mýty – realita mediálneho priestoru je oveľa komplexnejšia.
Slovenské kampane opäť medzi najlepšími na svete. EPICA zverejnila shortlisty Nájdete medzi nominovanými prácami aj tú vašu obľúbenú?
COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky Nová kampaň COOP Jednota má definovať formát predajní TEMPO ako primárnu destináciu pre veľké rodinné nákupy. Stratégiu a kreatívnu exekúciu kampane, ktorá spája ikonické postavy s inovatívnymi audiovizuálnymi prvkami, kompletne zastrešila agentúra JANDL.
Asociácia public relations SR má už 20 členov. Jej rady posilní Grape PR a Neuropea Valné zhromaždenie Asociácie public relations SR (APRSR) prijalo do svojich radov dvoch nových riadnych členov: agentúru Grape PR, ktorá sa výrazne profiluje v komunikácii zdravotníckych a zdravotných tém a agentúru Neuropea, ktorá integruje služby Public Relations a Public Affairs.
Ženy (ne)patria do Kuchyne, hovorí 365.bank v novej online kampani Negatívne komentáre voči ženám sú na sociálnych sieťach a v online diskusiách každodennou realitou. Ukazuje to prieskum 365.bank, podľa ktorého sa s nimi stretáva väčšina opýtaných žien, pričom približne každá piata žena na dennej báze.
Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík „Príbeh svetla“ sa zameriava na to, čo predchádzalo tradičnému vianočnému príbehu a zdôrazňuje, že rozhodujúcu úlohu často zohrávajú práve tí najmenší medzi nami.