Prieskum LinkedIn o TOP manažéroch 2025: Slovensko boduje kvalitou komunikácie Európsky prieskum LinkedIn komunikácie TOP manažérov 2025, ktorý porovnáva komunikáciu lídrov v siedmich krajinách strednej a východnej Európy, poukázal na výrazné rozdiely v tom, ako vrcholoví manažéri pracujú so svojou profesionálnou reputáciou.
Ďalšie zmeny vo Wiktor Leo Burnett. Agentúra zásadne mení svoj lídership Do vedenia agentúry nastupujú nové mená - Michal Kopriva, Frederika Kovalčíková, Dominika Múdra, Vlado Lefík a ďalší.
Nechajte stres za dverami: Prečo sa Vianoce lepšie plánujú pri šálke kávy? Tchibo vo svojej vianočnej komunikácii pripomína, že je dôležité na chvíľu spomaliť, nadýchnuť sa a dopriať si malý moment pre seba.
TOP projekty reklamných producentov: Na čo sú tento hrdí, čo sa im podarilo? Slovenská reklamná produkcia má za sebou náročný rok. Ale aj projekty, ktoré stoja za pozornosť.
V slovenskej EFFIE súťaží o najefektívnejšiu kampaň roku 2025 takmer 50 prác Už niekoľký rok po sebe lokálne kolo prestížnej licencovanej súťaže zaznamenáva rastúci trend v počte prihlášok. Či tomu bude zodpovedať aj viac ocenení, sa dozvieme 30. januára 2026 v Divadle Aréna.
Epica Awards 2025: Bubliny získali tri zlatá a dve striebra Ďalšia svetová súťaž kreativity oznámila svoje výsledky. A priniesla aj ocenenia pre slovenskú reklamu.
Meníme skladbu jedálnička. Na Slovensku aj globálne Ľudia začínajú obmedzovať fastfood a sladkosti a viac siahajú po vitamínoch. Ukazuje to prieskum WIN Worldviews Survey.
Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa Emotívnu kampaň, ktorou chceli upriamiť pozornosť na tému detí bez stáleho domova, vznikla v agentúre THIS IS LOCCO.
Michal Kopriva je novým managing directorom agentúry Wiktor Leo Burnett Musel som si zvedomiť to, že môj výkon sa nedá merať počtom stretnutí alebo jobov, ale tým, či agentúra ako celok funguje lepšie. - hovorí v rozhovore pre Stratégie nový managing mirector WLB.
AI urýchľuje produkciu a otvára nové možnosti, no kreativitu ľudí zatiaľ nenahradí Reklamných producentov sme sa pýtali, čo sa reálne udialo vo svete produkcie pod vplyvom AI a čo sa neudialo, hoci by si to mnohí hráči priali.
Plný energie, zážitkov a chuti napredovať. Hyundai praje rok 2026 s apelom na písmeno N Inšpiráciou a ústredným motívom PF 2026 N, ktorú pre Hyundai Slovensko pripravila agentúra Respect APP, sa stal nový model IONIQ 6 N, v ktorom je zhmotnená technologická vyspelosť značky a jej pokrokový duch.
Skorumpovaná moc sa bojí, že bude na smiech a v hanbe Na Slovensku vznikla nová streamovacia platforma. Kultúra+ mení absurdnú realitu na zábavnú fikciu. Aké sú jej ciele, vysvetľujú v podcaste OK360° Soňa Lexmanová z SKPR STRATEGIES a Šimon Gál z TRIADU.
Digital News Report 2025: AI pretvára personalizáciu správ a budúcnosť médií Najnovší Digital News Report 2025 z dielne Reuters Institute ukazuje, že prepojenie AI a spravodajstva prináša nielen príležitosti, ale aj zásadné dilemy.
Tesco sťahuje spot s Ferom Jokeom z televízie aj online Pre portál Aktuality.sk to potvrdila hovorkyňa spoločnosti Mária Zerzanová.
Edenred má novú kreatívnu agentúru Reklamná agentúra Elite/Monday Lovers bude od nového roka zastrešovať komplet komunikáciu značky Edenred na Slovensku.
Agentúra Hype spustila kampaň pre Borec s ex-hooliganom v hlavnej úlohe Agentúra Hype spustila v decembri pre klienta ST. NICOLAUS a produkt Borec kampaň, v ktorej hlavným protagonistom je Matej "Rarach" Jurášek.
Produkčné tendre sa kultivujú, no cesta k férovosti ešte neskončila Už rok je v platnosti Memorandum o férovom tendrovaní v reklamnej produkcii. Aké výsledky priniesla táto iniciatíva?
Bača a Honelník sú rekordéri slovenskej reklamy: 15 rokov efektivity v praxi Kreatívny koncept značky COOP Jednota z dielne agentúry JANDL oslavuje neuveriteľných 15 rokov na trhu. Najdlhšie fungujúci fluent device v slovenskej histórii si za ten čas získal masívnu obľubu verejnosti, no pre marketérov je predovšetkým dokonalou prípadovou štúdiou stratégie „fresh consistency“.
Škoda vo vianočnej kampani oslavuje spoločnú radosť z objavovania V kampani sa stretáva minulosť a prítomnosť jednej rodiny – od spomienok na prvé auto v 90. rokoch až po dnešné diskusie o elektromobilite.
Fio banka si drží lojalitu klientov vďaka zrozumiteľnej a stabilnej stratégii Jan Bláha, obchodný riaditeľ Fio banky, v rozhovore vysvetľuje, prečo dnes dôvera rozhoduje viac než pôsobivé reklamné kampane.
Divákov v kine prekvapila Táňa Pauhofová. Dala im niečo, čo každému z nás chýba Telekom prekvapil návštevníkov kina netradičným vianočným darčekom – daroval im vzácny čas, aby konečne poslali správu, ktorá im už dlho leží na srdci.
Výborný výkon THIS IS LOCCO na EFFIE EUROPE. Z prestížnej súťaže efektivity berú zlato a dva bronzy Už shortlisty naznačovali, že EFFIE Europe bude pre slovenskú reklamu úspešné. Včera bol galavečer a THIS IS LOCCO si z neho odnieslo až tri kovy. Gratulujeme!
Nikoleta Lörincová: Naša sila je v spájaní ľudí, značiek a komunít Nikoleta Lörincová, vedúca úseku Corporate Affairs spoločnosti Kaufland Slovenská republika rozpráva, ako sa značka zaradila medzi „love brand“.
Vďaka kampani získala aplikácia Práca za rohom takmer 25-tisíc nových používateľov Aplikácia Práca za rohom uviedla svoju prvú gamingovú kampaň, ktorú pripravila agentúra McCANN Prague v spolupráci s kreatívnym štúdiom Good Game.
Vyplácajú sa značkám influenceri? Ak firmy vedia, čo robia, majú potenciál Influenceri dokážu značkám priniesť výkonnosť aj dôveru zákazníkov, ale rovnako ľahko môžu prepáliť rozpočet. Čo rozhoduje o úspechu?