Bratislava vyostruje boj proti vonkajšej reklame
Z ulíc hlavného mesta zmizne takmer 600 veľkých reklamných plôch. Mesto sa chce dohodnúť s významnými spoločnosťami na trhu OOH.
Z ulíc hlavného mesta zmizne takmer 600 veľkých reklamných plôch. Mesto sa chce dohodnúť s významnými spoločnosťami na trhu OOH.
50 fotografií z výstavy “Taliansko – krajina, film, fotografia“ uvidia Bratislavčania na citylightoch na zastávkach MHD a v centre mesta.
Obyvatelia bratislavského Ružinova bojujú za odstránenie nelegálnych bilbordov na Miletičovej ulici.
Reguláciu umiestňovania reklamy plánuje Vallo zakotviť priamo do územného plánu.
Exkluzívne fotografie z nakrúcania Felliniho filmu 8 ½ sa objavia na 50 citylightoch v Bratislave.
Nové reklamné nosiče vytvárajú zdanie levitujúceho obrazu.
Spolumajiteľka a riaditeľka spoločnosti Keis Media Bratislava je tridsať rokov súčasťou outdoorového biznisu na Slovensku. V rozhovore hovorí nielen o jeho vývoji, ale aj problémoch.
Bratislavský kraj sa púšťa do boja proti vizuálnemu smogu.
Noví primátori krajských miest ponúkajú vo svojich programoch rôzne opatrenia.
Slovenská firma promuje svoje produkty offline kampaňou, ktorá zaujala aj v online.
Kampaň #mamnato podporuje sebadôveru ľudí. Jej hlavnou tvárou je Matej Tóth, ktorý práve dnes štartuje na ME v atletike v Berlíne.
Do valentínskej kampane #stale spolu sa môžu pridať všetci.
Plánovanie kampaní doplní o podrobné mapy nosičov.
Nepáčil sa jej slogan „Len si predstavte, ako ďaleko sa môžete dostať s troškou angličtiny“.
Odstránenie billboardov v Česku sa zmenilo na súboj právnikov. Podstata problému sa v spleti paragrafov stratila.