„Všetko bude podľa teba,“ sľubuje mladým Telekom v novej kampani s Glebom Slovak Telekom predstavuje nový mobilný program pre mladých – SWIPE, s ktorým bude všetko podľa nich. Demonštruje to v prvej kampani, kde im dáva priestor vymyslieť si hudobný klip podľa seba.
Zamestnanci RTVS vyhlasujú štrajkovú pohotovosť Koordinačný výbor Iniciatívy zamestnancov a spolupracovníkov RTVS za verejnoprávnosť a nezávislosť sa dnešným dňom mení na Štrajkový výbor.
Voľný deň našich hokejistov dal nadýchnuť aj iným televíziám. Vrchol dňa obsadil Dunaj Markíza po dlhých mesiacoch konečne odhalila identitu masového vraha v Dunaji. Dramatické udalosti pritiahli k obrazovkám státisíce divákov.
So stand-up šou sa na Voyo roztrhlo vrece. Tentoraz sa predvedie komik Kubo Lužina V pondelok 10. júna 2024 vypukne nakrúcanie ďalšieho Voyo Špeciálu s názvom Láska zvíťazí. Lístky na nakrúcanie jeho šou sú už v predaji.
Etika a výzvy slovenského digitálu: Ako je to naozaj so štítkom plateného partnerstva? Združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia spolu s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr ADMA vydali koncom roka 2022 Kódex Influencer Marketingu.
České stanice Prima opúšťajú náš éter. Ako náhradu spúšťa Prima Cool slovenskú verziu Prima COOL SK pribudne v ponukách väčšiny operátorov satelitných, káblových, IPTV a platených DVB-T služieb na Slovensku od pondelka, 27. mája. Vieme čo bude vysielať.
Novým generálnym riaditeľom hotela Sheraton Bratislava je Martin Hurban Na tejto pozícii vystriedal od začiatku mája predchádzajúceho generálneho riaditeľa Petra Dandára.
TV Barrandov mení majiteľa. Podnikateľ a jej hlavná tvár Jaroslav Soukup je už mimo hry Za koľko odpredal kontroverzný Soukup svoj podiel v zadĺženej televízii, v ktorej aj sám moderoval, nie je zatiaľ známe.
OpenAI predstavila nový model umelej inteligencie, konkurovať má Alexe aj Siri Nový model má používateľom priniesť najpokročilejšie schopnosti v oblasti tvorby a porozumenia textu, obrázkov, zvukov a hlasov. Firma ho ponúka zadarmo.
Slovensko žije hokejom. Jojka zápasom Slovenska proti USA znovu prepisovala rekordy Včerajší hokejový zápas, v ktorom si slovenská reprezentácia nakoniec v dramatickom predĺžení vybojovala víťazstvo, si na TV JOJ zaplo viac ako 1,5 milióna divákov.
O sile talentu a neúprosných démonoch. Do kín mieri životný príbeh Amy Winehouse Táto hudobníčka bola jedným z najväčších speváckych talentov 21. storočia. Mohla dokázať neuveriteľné veci, ale nestihla to. Prichádza film Back To Black, ktorý môžete vidieť na filmových plátnach už od 16 mája.
Túžite po kreatívnej kariére v televízii? Štartuje nový ročník CME Content Academy Ďalší ročník zaujímavého spoločného projektu TV Markíza a TV Nova začne v októbri a bude sa konať v Brne pod záštitou Televízneho inštitútu.
Mýty & realita č. 1: Lovebrand Na nedávnej marketingovej konferencii som dostal otázku, či existujú lovebrandy. Hádam ako jediný zo spíkrov som odpovedal, že neexistujú.
THIS IS LOCCO má shortlist na svetovej súťaži efektivity WARC U porotcov zabodovala ich práca pre Zlatý Bažant - Zlatý Bažant už nie je to, čo býval.
Počet objednávok Woltu vzrástol v prvom kvartáli 2024 o 60 percent Takmer 3 000 partnerských kuriérov Woltu prešlo pri donáškach len za prvé tri mesiace roka 2024 neuveriteľných 7 873 000 kilometrov.
Hokej vystrelil Jojku do výšin, mal cez milión divákov, ostatné programy hlboko v závese Kým prvý zápas Slovenska s Nemcami ešte na milión nedosiahol, náš výherný diel nad Kazachstanom v nedeľu popoludní prevalcoval všetky rekordy.
Dá sa zorganizovať celovečerný event v Bratislave s nulou na účte? Údajne áno Presvedčia nás o tom študenti najstaršej katedry marketingovej komunikácie na Slovensku akciou ODPAL.
Tvorcovia filmu MIKI, o bosovi slovenského podsvetia, vypustili do éteru nový teaser Režisér Jakub Króner sa pustil do silného príbehu o hlave organizovaného zločinu 90. rokov. Pripravte sa na príbeh človeka, ktorý to od šoféra autobusu "dotiahol" až na vrchol jednej z najobávanejších mafiánskych skupín v krajine.
Kampaň Telekomu s Radivojevičom pokračuje. Spot so synom Lukom zvládli v šibeničnom čase Agentúra MUW Saatchi&Saatchi pripravila v aktuálnej kampani pre slovenského operátora ešte jeden spot, ktorý diváci uvidia v reklamných brejkoch najsledovanejšej televíznej udalosti – MS v hokeji.
Víkendové diskusie o bezpečnosti na školách, odvolávaní ministeriek i voľbách do Bruselu Na telo tiež prinesie exkluzívny prieskum agentúry Focus o dôveryhodnosti lídrov politických strán a prezidentky Zuzany Čaputovej.
Porota rozhodla: Jednoduchý humor v reklame stačí Backstage z aprílového Hodnotenia Stratégií píše Creative Director agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia Lenka Bónová.
Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby Píše Peter Holík, Head of marketing Communications, Slovenská sporiteľňa.
Kampaň: Všetko si to pekne zapadlo, super prepojenie online a offline Takto znie hodnotenie poroty smerom k najlepšej kampani mesiaca Rozšír svoju realitu.
Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri Aprílové Hodnotenie Stratégií patrilo z veľkej časti práci This is Locco a Dr. Max. Ovládla totiž viaceré kategórie.
Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov Milé. Takto vyhodnotila porota prácu, ktorá vznikla pri príležitosti Dňa učiteľov.
Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo THIS IS LOCCO a Dr. Max ušla miestenka vo finálovom hodnotení Stratégií iba tesne. Ale aj víťazstvo v kategórii sa počíta.
Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte Na aprílovom Hodnotení Stratégií táto práca THIS IS LOCCO a Dr. Max zaujala našu porotu. A slovo ešte dostane vo finálovom ročnom hodnotení.
Vizuál: Výborné, vyhrala vizuálna kreativita! Chváli náš porotca Lidl sa stal partnerom futbalu. Ako ale spojiť šport a nakupovanie? Napríklad pútavým vizuálom.
Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde Porota dala najvyššie body v tejto kategórii Istropolitane Ogilvy a jej klientovi Niké.
Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera Kaufland a THIS IS LOCCO v našej súťaži už dlhodobo bodujú svojim zábavným hokejovým konceptom.
Skupina Pilulka spustila veľkú jarnú kampaň s novým claimom "lepšia lekáreň" Kampaň je zároveň spojená s upfliftom značky, ktorého cieľom je posilnenie konzistencie komunikácie, udržanie jednotného vizuálneho štýlu a tonality všetkých komunikačných kanálov.
Google by mal byť v strehu. Konkurenčný vyhľadávač plánuje predstaviť aj OpenAI Podľa agentúry Bloomberg je vyhľadávací produkt OpenAI rozšírením jej produktu ChatGPT a umožňuje ChatGPT získavať informácie priamo z webu a zahŕňať citácie.
Apple se ospravedlnili za reklamu na iPad a sťahujú ju z televízií Spot na účte na sociálnej sieti X generálneho riaditeľa Tima Cooka medzitým dosiahol vyše 56 miliónov zobrazení.
Slovenská agentúra Elite/Monday Lovers stojí za novou brandovou kampaňou českej O2 Digitálne zdravie v nej Benovi Cristovaovi, Naomi Adachi a ďalším merajú v sérii unikátnych experimentov odborníci aj EEG headset.
Pre novú slovenskú televíziu Prima Cool Sk bude predávať reklamu JOJ Group Penetrácia novej slovenskej stanice by mala kopírovať pôvodné šírenie Prima Cool s výnimkou satelitnej bázy spoločnosti Telekom.
Slováci stále preferujú nakup odevov v kamenným predajniam a nákup si premyslia Pri kúpe konkrétnych kúskov Slováci do veľkej miery premýšľajú, či odev vynosia a taktiež im záleží na jeho kvalite. A čo robíme s nepoužívaným oblečením?
Šimkovičová sa sťažuje na šikanu zo strany SND. Na koberček si volá riaditeľa aj jedného z hercov Herec Ľuboš Kostelný a šéf Slovenského národného divadla Mateja Drlička jej majú vysvetliť, prečo ju spomínajú v inscenácii.
Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou Ľudskosť, diverzita a šanca rásť sú hnacím motorom technologickej firmy už niekoľko rokov. Novou kampaňou #SmeSamiSebou sa Telekom rozhodol tieto hodnoty ukázať verejnosti prostredníctvom autentických výpovedí zamestnancov.
Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK Reklamná agentúra MullenLowe GGK posilňuje svoju organizačnú štruktúru vytvorením dvoch nových pozícií.
Boj s vlastnými démonmi i snaha o comeback. Čakajú nás posledné časti minisérie Iveta Prvú časť tretej série úspešného Voyo Originálu nájdu diváci exkluzívne na Voyo v premiére už v piatok 10. mája. Ďalšie dve epizódy pribudnú vždy v nasledujúce piatky.
Zaraguza vyhrala tender pre značku Carpathia od Nestlé Agentúra Zaraguza po vyhratom tendri predstavuje prvú kampaň pre nového klienta - značku Carpathia patriacu pod spoločnosť Nestlé.
Novou riaditeľkou SLOVAKIA TRAVEL sa stala Ivana Vala Magátová Dočasne poverená generálna riaditeľka Lucia Matvija v agentúre pokračuje ďalej na svojej pôvodnej pozícii riaditeľky sekcie podpory cestovného ruchu.
Futbalový ošiaľ sa blíži. Markíza predstavuje chytľavý spot UEFA EURO 2024 Spot „Láska – to je futbal“ vznikal v interných kapacitách kreatívneho oddelenia Centra marketingu TV Markíza.
Ivan Milý: Dobro ako zmysel biznisu Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie. Postupne budeme prinášať insighty top lídrov a marketérov slovenských firiem na túto tému. Čo hovorí Ivan Milý, zakladateľ a CEO Herba drug?
Neminiem! Slovenská sporiteľňa v novej kampani učí deti sporiť Kľúčovým posolstvom je jednoduché slovo - „Neminiem“, ktoré je kreatívne zasadené do prostredia malých tanečníkov.
Šéf Publicis Groupe o expanzii na Slovensko: Zatiaľ sme malí, ale ideme provokovať trh „Neviem sa dočkať reakcie, oživíme trh a urobíme trošku vietor,“ hovorí CEO Central Europe Publicis Groupe Tomáš Varga.
Prvé Career Expo v Prahe prinieslo prácu i zábavu Komunikačne event zastrešila agentúra Respect APP v spolupráci s mediálnymi agentúrami Publicis Groupe a Neopublic.
Nový trend Sloveniek: Čoraz častejšie cvičia doma Ukázal to aktuálny prieskum spoločnosti Fitshaker na vyše 13-tisíc respondentoch.
Emotívne finále tanečnej šou Let‘s Dance malo dosah na takmer milión divákov Výkony tohtoročnej zostavy tanečných párov si v priemere počas 10 finálových kôl pozrelo 556 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najúspešnejší bol 5. priamy prenos, kedy si šou zaplo rekordných 624 tisíc divákov.
Za časopis NOTA BENE budú môcť kupujúci zaplatiť predajcom už aj kartou Vďaka spolupráci spoločnosti Mastercard a organizácie Proti prúdu, ktorá časopis vydáva, získalo 120 predajcov v Bratislave a v Piešťanoch k dispozícii platobný terminál.
Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti Lajoš, Lechnický, Hlobil a Geče vysvetľujú rozdiely medzi českým a slovenským reklamným trhom
Primalex prichádza s novými reklamnými spotmi. Plyšového macka vystriedal muž z budúcnosti V reklamných spotoch sa mladý muž v súčasnosti stretne so svojím "JA" z budúcnosti, čo vyvoláva rôzne vtipné dialógy.
Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie Odkazuje to aj Milan Ondrík v najnovšom spote banky.
Svetielko nádeje a KOMUNIKA spojili sily Občianske združenie, ktoré pomáha zlepšovať a skvalitňovať život deťom a mladistvým s onkologickým ochorením, deťom v hospicovej starostlivosti a ich rodinám cez PR komunikáciu posilňuje pozitívnu reputáciu.
Ľubomír Višňovský už má svoju draftovú jednotku. Je z Talianska Bývalý špičkový hokejista Ľubomír Višňovský podpísal nový kontrakt. Nejde však o návrat k hokeju.
Digitálne agentúry odkazujú zadávateľom: Urobte týchto pár zmien a bude sa vám dariť lepšie Agentúrnym expertom je jasné aj to, s čím by už mali ich klienti už konečne prestať. Prečítajte si ich odporúčania.
Značky na sociálnych sieťach: Čo na nich vlastne majú robiť? Surfujúc po Facebooku, Instagrame, LinkedIne či TikToku narážame príliš často na komunikáciu, pri ktorej vieme povedať, čo od nej klient pravdepodobne očakáva. A aj to, prečo sa toho pravdepodobne nedočká.
SUNDAY ADUCATION: Čo umelá inteligencia nedomyslela a ako sa mi páči Žltá kniha budovania značky Blog Lukáša Lukoniča tento mesiac prináša ľuďom, ktorých baví vzdelávať sa v reklame a marketingu ďalšie dva užitočné tipy.
Víkendové diskusie: O slobode slova, zmene v súdnej rade a prezidentka o svojich plánoch Na telo prinesie exkluzívny prieskum agentúry Focus o tom, či si voliči želajú alebo neželajú, aby Ivan Korčok vstúpil do straníckej politiky.
Bolt Business preraďuje na vyššiu rýchlosť, za volant sadá Edgar Cinegr Český a slovenský tím platformy Bolt posilnil Edgar Cinegr, ostrieľaný manažér s desaťročnými skúsenosťami v oblasti rozvoja a expanzie podnikania.
Podpora slobody tlače je v kríze. Slovensko prepadlo o 12 priečok až na 29. miesto Sloboda tlače na celom svete je ohrozovaná zo strany politických úradov, ktoré by mali byť jej ochrancami. Vyplýva to zo správy organizácie Reportéri bez hraníc.
Seriálový hit Dunaj sa, po utorkovom úbytku divákov, znovu prebral k vysokým číslam Druhé miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti patrilo spravodajskej relácii Televízne noviny a tretie Počasiu na Markíze.
Telekom vydáva špeciálne noviny so správami, ktoré nikto nechce čítať Operátor tak pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače vzdáva rešpekt slovenským novinárom, ktorí sú čoraz viac terčom nenávistných správ.
Záujem o hokej je extrémny. Majstrovstvá sveta bude sledovať 80 percent Slovákov Vyplynulo to z prieskumu Samsungu, ktorý sa stal oficiálnym partnerom MS IIHF v ľadovom hokeji 2024.
Na českom reklamnom trhu kreativita nestačí. Aj preto sa tam slovenským agentúram príliš nedarí THIS IS LOCCO odišlo z Česka. Vraj im to nedáva ekonomický zmysel. Zisťovali sme preto, čo na tento krok hovoria ostatné slovenské agentúry, ktoré tak isto podnikajú v Prahe.
Viac ochrany pri online nákupe. Nové pravidlá pre dvojakú kvalitu i falošné recenzie Nové pravidlá nakupovania cez internet prináša novoprijatá legislatíva vychádzajúca zo smernice Európskej únie, ktorou sa už aj na Slovensku budeme riadiť.
Plzeňský Prazdroj upravuje identitu svojich nealko pív. Birell mení dizajn Za návrhom novej vizuálnej identity a loga stojí londýnska agentúra Purple Creative, samotnú podobu balení si vzala na starosť talianska agentúra Smith Lumen.
Textárska súťaž Zlaté pero vyhlásila 12. ročník. Hostiteľským mestom je Bratislava Vychytená súťaž o najlepší text vo verejnom priestore sa minulý rok otvorila aj príspevkom zo Slovenska.
Ranná show Rádia Expres bude mať novú moderátorku. Hemendex posilní známy hlas Poslucháčom sa prvýkrát prihovorí v pondelok 6. mája.
Prokop 2023: Poznáme shortlist najlepších PR kampaní Porota hodnotila 175 prihlásených prác od 39 zadávateľov pre 87 klientov, z ktorých 108 prác postúplo na shortlist.
Šetria ľudské zdroje a čas. Ministerstvo zahraničia Ukrajiny má virtuálnu hovorkyňu Virtuálna hovorkyňa dostala meno Viktórija Šiová a vytvorili ju podľa podoby Rosalie Nombreovej, ukrajinskej speváčky a mediálnej osobnosti narodenej v Donecku.
Z ta3 odchádza Oľga Dúbravská. Prijala ponuku z politiky Nastúpiť by mala do kancelárie podpredsedu vlády pre plán obnovy a znalostnú ekonomiku Petra Kmeca.
Špeciálny dres, ktorý zachraňuje duše: Vraj vypína notifikácie! Existuje work life balance? Odborníci na prácu tvrdia, že majú nové riešenie. Polovica Slovákov zažila vyhorenie: Ako si zachrániť dušu?
Na nože aj Dunaj znovu kraľovali trhu, no voľný deň ubral seriálovému hitu divákov Oba najsledovanejšie programy utorka a stredy skončili tesne pod hranicou polmiliónového publika, konkurenciu však nechali ďaleko v závese.
Pepe Majeský: Z Let´s Dance sa stal event roka, geniálne trio porotcov by som nemenil Brandový a imidžový dosah Let´s Dance je obrovský, často nemerateľný peniazmi. Skúste si položiť otázku, koľko by ste museli investovať do nejakých kampaní, aby ste sa zviditeľnili. A toto práve Let´s Dance robí dokonale - hovorí v rozhovore režisér a kreatívny producent tanečnej šou Pepe Majeský.
Novým country managerom Microsoft pre Slovensko a Česko je Michal Stachník Túto vedúcu pozíciu preberá od Michala Mareka, ktorý zastával funkciu len dočasne. Michal Stachník nastupuje do vedenia spoločnosti 1. mája 2024.
Máj na Joj play. Okrem majstrovstiev v hokeji uvedú aj stand-up či slovenské kinohity Slovenská streamovacia platforma JOJ Play si za dva roky získala viac ako 400 000 používateľov a ako jediná poskytuje zábavu aj v bezplatnom balíku.
Magnesia predstavuje po 11 rokoch novú vizuálnu identitu Symbolizuje ju levia sila prírodného horčíka.
Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur "Každý tender stojí v priemere 2 až 3-tisíc eur," hovorí Client Service Director eventovej a produkčnej agentúry Leopard Production Lukáš Kočiš v podcaste Stratégií OK360. °
Názorová pestrosť zlyhala, RTVS by mala dávať priestor všetkým. Odkazuje Machala a spochybňuje, že Zem je guľatá "Nebol som vo vesmíre, tak nemôžem tvrdiť, že Zem je guľatá," prekvapil svojim vyjadrením v relácii RTVS Reportéri Lukáš Machala.